Jump to content

Cs 1.6 Only DD2

Zapraszamy na Serwer Only DD2 1.6!!!
Kliknij Poniżej, aby przejść do działu Cs 1.6 DD2!.

Przejdź do działu

Antycheat na naszych serwerach!

Wprowadziliśmy, antycheat'a na nasze serwery!
kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej informacji.

Czytaj wiecej

Nasz discord!

Dołącz do naszego discorda już dziś!
nasz serwer discord jest cały czas ulepszany, tak byście mogli miło spędzać u nas czas.

Dołącz teraz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

hk.

User

Community Reputation

41

hk. last won the day on July 5 2020

hk. had the most liked content!

3 Followers

Recent Profile Visitors

718 profile views
  1. Poradnik przeznaczony jest dla osób, które mają zagwozdkę odnośnie tego, jak włączyć czy tez wyłączyć plugin na naszych mapach/mapie. Rozwiązanie jest proste i następujące: 1. Na samym początku musimy znaleźć *configs*, w którym tworzymy folder o nazwie *maps*. 2. Po otwarciu danego folderu, tworzymy w nim plik o nazwie *plugins-nazwa_mapy_na_której_chcemy_wyłączyć_plugin.ini*. 3. Następnie dopisujemy do niego plugin *Nazwa pluginu.amxx disabled*. (Jeżeli chcemy aby był włączony, oczywiście nic nie zmieniamy.) Prosty przykład: • Wyłączamy plugin odpowiadający za vipa na mapie de_dust2: - Tworzymy folder *maps* w *configs*. Po czym wchodzimy w dany folder i tworzymy plik *plugins-de_dust2.ini*. Otwierając ten plik, dopisujemy do niego *vip.amxx disabled*. Przydatna ciekawostką jest to, iż gdy chcemy wyłączyć plugin na kilku mapkach, z początkiem, np: *de*, wystarczy, że zmienimy *plugins-de_dust2.ini* na *plugins-de.ini* Poradnik stworzony przez @ hk.dla how2kill.pl Zakaz kopiowania i edytowania bez zgody autora!
  2. Poradnik przeznaczony jest dla świeżych osób, zaczynających dopiero swoją przygodę z własnym serwerem, które chcą dodać adminów. Są różne sposoby dodania. Jedną z nich przedstawiam Wam poniżej: 1. Dodanie przez FTP: - Aby nadać flagi, musimy edytować za pomocą notatnika nasz folder *users.ini*. Myśle, że każdy wie gdzie owy folder się znajduje. (Oczywiście znajdziemy go w *configs*.) - Gdy już otworzyliśmy, na samym końcu dodajemy admina danej osobie po przez wybrany przez nas wzór: "IP gracza" "Hasło" "Uprawnienia" "Flagi" "Nick" "Hasło" "Uprawnienia" "Flagi" "STEAM_ID" "Hasło" "Uprawnienia" "Flagi" Oczywiście, każdy właściciel/opiekun powinien mieć ściągę odnośnie flag: Flagi konta: a - Rozłącza nam gracza przy podaniu przez niego złego hasła, b - Jest to tag klanowy, c - Użytkownik STEAM_ID, d - Użytkownik IP, e - Hasło do konta danej osoby nie jest sprawdzane. Flagi funkcyjne/uprawnienia: a - Jest to immunitet, dzięki któremu dany gracz nie może zostać kick’owany, slap’owany czy też banowany, b - Rezerwuj slot dla danego gracza, c - Dzięki tej fladze, admin może kick’kować graczy, d - Admin z tą funkcją może dawać ban’a, jak i unban’a, e - Admin może slap’ować oraz slay’ować graczy, f - Admin może zmieniać mapę, g - Admin może zmieniać ustawienia serwera, h - Admin ma możliwość konfigurowania serwera, i - Admin z tą funkcją może używać czatu dla adminów. j - Dzięki tej fladze, admin może używać funkcji głosowania, k - Admin posiada dostęp do Cvar’ów, l - Admin posiada dostęp do Rcon’a. Uwaga! Pamietajmy by zwrócić dla danego admina uwagę, aby przed wejściem na sreber wpisał w konsole dana komendę: *setinfo_pw „Hasło”*. Poradnik stworzony przez @ hk.dla how2kill.pl Zakaz kopiowania i rzutowania bez zgody autora!
  3. Dziękujemy! Każda kwota się liczy, czy duża czy mała, każdą doceniamy! 😍
  4. Poradnik ma na celu pomóc Wam czytającym we wgraniu pluginów na swój serwer. Bez zbędnego pisania zapraszam do czytania. Podstawowe Pojęcia: - CVAR - są to komendy mające wpływ na działanie naszego pluginu. - FTP - jest to protokół, który umożliwia połączenie z serwerem w celu przesłania plików. 1. Zacznijmy od programu „AMXMODX”, który pomoże nam instalować wybrane przez nas pluginy: - amx mod x full installer v 1.8.2 —> Link. - Przy instalacji na komputer wybieramy opcje *Select mod directory*, jeżeli natomiast chcemy do *FTP*, należy wybrać *FTP*. - Ważne abyśmy przy instalacji wybrali katalog *cstrike* oraz w *Custom game addon* wybrać naszego Counter-Strike. 2. Gdy już mamy zainstalowaną aplikacje, przejdziemy do pluginów na serwer: - Przeważnie pluginy *gotowce*, które ściągamy, posiadają kilka folderów: • configs - Są tu wszystkie pliki konfiguracyjne AMXX’a oraz pluginów. • data - Jest to folder przechowujący statystyki w formacie „.dat”. • scripting - Do tego folderu wrzucamy wszystkie pliki „.sma”. • plugins - Do tego folderu wrzucamy wszystkie pliki „.amxx”. • modules - W owym folderze znajdziemy wszystkie moduły „.dll”. 2.1. Instalacja Pluginów: - Plik *plugin.amxx* wrzucamy do folderu amxmodx/plugins. - Plik o nazwie *amxmodx/configs/plugins.ini* otwieramy za pomocą edytora tekstu. (Interesuje nas sam koniec)Dopisujemy na samym końcu *plugin.amxx*. - Jeżeli napotkamy na swojej drodze *CVARY*, plik*amxmodx/configs/amxx.cfg* musimy tak edytować, jak nasze pluginy, czyli dodając końcówkę naszego cvary. Poradnik został stworzony przez @ hk.dla how2kill.pl Zakaz kopiowania i edytowania bez zgody autora!
  5. Siemanko, przywitanko! Jako, że wypada dla każdego nowego użytkownika się przywitać, więc się witam misie! Szybko, krótko i na temacik: - Hubert, - 21 latek, - scripting - bawienie się serwerami, - motoryzacja, - wojsko. Wpadłem do Was na dłużej ze względu na 2 przemiłe osóbki @ seyni @ nienormalna kobieta i myśle, że na pewno zostanę na dłużej, dzięki miłemu przywitaniu na chatboxie. Pierwsze wrażenie najważniejsze i tutaj bardzo duży plusik ode mnie dla Was. Pozdrawiam!
  6. W tym poradniku wytłumaczę Ci, jak skompilować dany plugin. Wyróżniamy dwa sposoby kompilacji: lokalną oraz przez internetowego kompilatora. Jednakże tutaj pokaże ten łatwiejszy sposób, czyli przez użycie kompilatora lokalnego. 1. Na samym początku zacznijmy od pobrania naszego kompilatora. (Program na dole, w załączniku.) 2. Pobrany plik wypakowujemy. - Najlepiej na pulpit. 3. Nasz plik z rozszerzeniem .sma, czyli *plik.sma*, wrzucamy do folderu z kompilatorem. (Tam gdzie znajduje się plik *compile.exe*.) - Pliki z rozszerzeniem *.ini* również wrzucamy do folderu z kompilatorem, - Pliki z rozszerzeniem *.inc*, wrzucamy do folderu *include*. 4. Ostatnim krokiem jest naciśnięcie na plik *compile.exe*. W tym momencie proces kompilacji pluginu się zaczyna. 5. Gdy plugin został poprawnie skompilowany, znajdziemy go w folderze *compiled*. Załącznik do pobrania: Kompilator.rar Poradnik stworzony przez @ hk.dla how2kill.pl Zakaz kopiowania oraz edycji bez zgody autora.
×
×
  • Create New...